Dum tjej, minst sagt

Jag är ursämst på att blogga, I know! Men jag har sjutusen andra saker för mig nu när jag är hemma i Åmål. People to see, things to do. Ja, ni vet hur det är. Snart är dock smekmånaden över och allt går tillbaka till att vara som vanligt. På söndag är jag återigen i Örebro och det ska nog bli ganska skönt faktiskt. Lov i all ära, men det finns även ett litet orosmoln ovanför huvudet. Plugg. Jag har nästan inte gjort ett skit sedan jag kom hit. Fixade lite på en inlämning och började läsa lite om Tourette syndrom. Det räcker inte! Ska försöka ta tag i det och fixa lite imorgon, innan festen på kvällen.

Fest imorgon som sagt. Det blir hemma hos Hanna i vanlig ordning. Det ska bli askul att träffa dem, eftersom det var i somras sist. Även om vi bor en timme från varandra, så är vi rent ut sagt värdelösa på att ses. Har planerat det i en smärre evighet, men inget händer. Så Hanna, Micha, Robin, Cissi och Snörrise - kom till Pennybridge!

Har tagit massa bilder (med min värdelösa mobilkamera) på hur fint det är här hemma. Ska visa er några på söndag, när jag kan slänga över dem på min normalstora dator. Fint.

Frukost var det ja, känns lite som en idé. Glömde tydligen bort det igår och käkade vettigt först när klockan var kvart över fem. Förjävla dum tjej, that's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0