lunarpresentation

Jag surfade precis in på Lunarstorm. Döm mig inte redna, jag skulle se om jag kunde hitta några bilder på Fredrik. Sidan är inte att hurra för och bilderna som återfanns kunde inte sparas ner. Grr! Såg även att sidan stänger ner om sisådär fem dagar, så fick ju kolla runt lite. Läste min presentation också, hihi. Vill ni läsa? Ah well, här kommer den: 


           "lycka är att få pussas med den man är kär i


           Det sägs att jag föddes den 18:e April 1986, så jag får väl tro på dem.
           Det är i vilket fall den dagen de sjunger för mig och jag får hårda och
           mjuka paket. Växte upp i Åmål i ett hus, såpass stort att det tog mig
           närmare tio år att räkna ut antalet rum. När jag väl klarat av det och
           varit stolt ett fåtal år, flyttade vi.

           Tog studenten för drygt två år sedan, och har sedan dess jobbat på ett
           ett äldreboende. Jobbar där så mycket som möjligt, för att få ihop nog
           med pengar för att kunna leva som en prinsessa. Om det är vidare
           glamouröst vete katten, men jag trivs som fisken i vattnet.

           På fritiden pysslar jag med det vanliga. Umgås med vänner, dricker
           kaffelatte, festar och tränar. Kanske också diverse andra saker som en
           Lisa i Åmål kan tänkas pyssla med.

           Nu är det 2007, och vad detta år har att erbjuda är sådär lagom svårt
           att förutse. Om det blir som planerat blir det kanske en dykresa med
           världens sötaste Andreas, kanske London med lite släkt, och förhoppningsvis
           en sol&bad-semester med vännerna till sommaren. Vore underbart!
           Dykcertifikat, steg två, ska fixas till sommaren. Det är ett måste.

           Alla vänner, vad skulle jag göra utan er? Ni vet vilka ni är, söton."

Där har ni den. Vill väl inte påstå att det hände så mycket i mitt liv då. Lite nytt är det nu iaf! :)

Nej, nu får jag väl se till att plocka iordning mina pinaler. Har varit i Örebro i en vecka och imorgon ska jag återigen hem till Åmål. Ska bli skönt faktiskt. Kramas lite med vännerna, bara vara och njuta av den sista ledigheten. I höst blir det verklighet med stort V. Anatomi & fysiologi. Jag vet att jag tjatar. Mitt liv, min blogg, mitt val. Återkommer någon annan gång och berättar då vad som hänt. Om det nu finns någon som är intresserad...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

de går & spara bilderna på facebook. du får printscreena sidan & lägga in de på paint & sen klippa lite. :) tar lite tid men värt om de e bilder man vill ha kvar. :)

2010-08-06 @ 23:13:16
URL: http://ecjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0