fina Örebro

Jag hade ont i magen innan jag skulle flytta upp för hösten. Ont i magen för att behöva lämna allt vackert hemma i Åmål. Hur känns det nu? Kanon! Jag tror verkligen att denna hösten kommer bli underbar. De två senaste terminerna gick lite i tråkigheternas tecken. Inte mycket hittades på, av flera olika anledningar. Nu vet jag dock att det kommer bli ändring på det. Jag har äntligen hittat tillbaka till den jag är och jag är långt mycket mer tillfreds med såväl mig själv som tillvaron. Nog finns det mycket att fortfarande fundera kring, men frågan är om det hjälper? Det som händer kommer att hända, får försöka leva efter det. Ödet u know.

Nu tänkte jag umgås med duschen en sväng. Fest även ikväll är planen. Sara, Malin och Juks kommer hit. Alkohol, wii, musik och tjat. Me likie! Så: Auf Wiedersehen! Puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: VIsst är det! ;) Visste att jag troligtvis skulle bli utskälld om jag la upp hela bilden så. :P

2010-08-30 @ 16:04:38
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0