underbara älskade

Vilken otroligt grym helg! Den kunde inte bättre blivit.

Jag har shoppat lite nya kläder. Lite sommar. Lite nu. Lite mox. Jag har myst med Mamma, kärlek! Vi har trixat och fixat med mat, för att jag skulle kunna hålla mitt vad. Idag ställde jag klockan på 06.00, för att kunna väga mig tidigt. Vägde jag inte det jag önskade, så skulle jag dragit ut på en sjukt lång powerwalk. Jag vägde som jag önskade och vadet var vunnet. Jag ska få en ny mobil! Detta efter att ha gått ner lite drygt 12 kilo på 14 veckor. Inte ofta jag känner mig sjukt jävla bäst, men idag har jag gjort det.

Mysfrukost efter denna enorma eufori. BRÖD! Gud så gott! Sen svull resten av dagen. Nachos, tårta, glass, mer bröd, mer tårta och snart mer glass. Imorgon blir det nyttigt igen, bortsett från lite av dagens tårta. Denna ska avnjutas med Karro och Malin, tror jag.

Har fått pengar, kläderna igår, springform, stavmixer och lite annat småplock. Otroligt tacksam! Tack Mamma, Thomas, Gammel-Mormor, Conny och Inger.

Både min facebooksida och mobiltelefon har fått bekänna färg idag. Tack alla fina för alla gratulationer, ni är guld!

Ben&Jerry's väntar. Kakdeg it is!

Kommentarer
Postat av: Evelina

fan va du är bäst lisa! :D och grattis igen! :)

2010-04-18 @ 22:54:39
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är sjukt imponerad!

Låter som en härlig dag! :D

2010-04-18 @ 23:16:00
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0