ses i dimman

Hemtentan är inlämnad. Att säga att jag är nöjd över resultatet är väl en smärre överdrift, men det är inte direkt något jag kan göra åt saken nu. Jag gjorde så gott jag kunde, nu får det helt enkelt bära eller brista. Tre veckors väntan, sen får jag veta. Håll tummarna för att jag fixar den!!

Igår var planen att gå ut och bli snorfull, i anda a la Potter. Kan dock hända att jag mådde ras och sov i en smärre evighet, så det blev dåligt med den där galna fyllan. What to do? Vi tar den idag istället, så klart! haha.

Så nu är det uppladd som gäller. Ska ner till der stada med Merlin en sväng. Glassa runt, vara lediga och bara ha det nice. Spana lite affärer. Sen hem och poppa till USCB och fixa och trixa med ett utseende värt att visa upp.

Sen verkar det bli förfest med söta klassisar hos Mikaela. Dock i stor avsaknad av Anna J. Ah well, det kommer mer fester. Right? Right? R I G H T ? ;)

Nej, slutdravlat. Ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Evelina

klart jag menar fina lisa! :)

2010-05-01 @ 16:27:54
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0