flådigt!

Grupparbete med MMK var alltså planen för dagen. Räknade med att det skulle ta två dagar, men underbart nog blev vi klara redan idag. Därför ska jag imorgon slänga mig på nästa seminarieuppgift. Hade varit skönt med lediga dagar innan hemtentan. Ska iaf börja imorgon och kanske göra klart den på måndag. Håll tummarna!

Imorgon kommer Mamma hit, i snyggt sällskap av min katt. Blir myskväll med god mat antar jag. Nice! På lördag blir det nog en heldag ute på Marieberg. Shopp till tusen, om jag nu inte tröttnar efter en timme. Risken är överhängande, då jag inte är något större fan av att prova kläder som ändå inte sitter snyggt. Har dock gått ner hela elva kilo (!!), så nu borde väl något kanske sitta okej på mig?

Pratade med Mamma förut, som kom med den underbara nyheten att även Thomas kommer hit. Fast först på söndag då. Han kom med idén att han skulle ta bussen upp, vilket han också ska. Även fast det kommer ta 4,5 timmar. Blev urglad när jag fick höra det!

Så jag förmodar att det blir en urmysig födelsedag tillsammans med både Mamma och Thomas. Middag och fika. Det senare hemma i lägenheten, då vi ska göra cheesecake till dess. Hur gott på en skala? Übermax!

Nu ska jag försöka få tag på Merlin, för att se att morgonplanen för morgondagen kvarstår.

Puss på er, sweeton!

[OBS! Heja på Pottan imorgon!! Match utav bara helvete!! YOU CAN DO IT, BABE!!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0