fireflies

Påsken kom, påsken sågs, påsken segrade. Jag mår så bra efter att ha träffat alla underbart vackra människor som finns i mitt liv. Känner mig nästan lite nykär, det bubblar i mig. Och jag är nog så långt ifrån kär man bara kan bli. Eller ja, just nu är jag nog kär i livet.

Som jag sa till Sofia-Tarzan igår, det är helt galet att alla dessa underbara människor väljer att vara vän med just mig. Vad har jag gjort för bra saker för att förtjäna alla dessa människor i mitt liv? Något måste det ju vara. hm. Struntsamma, nu är jag bara lycklig!

Tack alla fina hemma i Åmål (och Göteborg) för att ni finns. Ni är så otroligt guld värda, tror inte ni förstår hur bra ni är.

Sen måste jag väl bara slänga in en liten rad om Anna. En sommar tillsammans och du fastnade i mitt hjärta. Så hårt, så hårt. Varje gång jag träffar dig, så inser jag hur sjukt mycket du betyder. Fuck Luxemburg och flytta tillbaka till Sverige. Deal?

Nu vankas seminarie. Jag ska flumrumma totalt. Freestyla. Ordbajsa. PRATA! I know how to do that. Ikväll blir det Lisamys. Och imorgon blir det date times two. Pottan & Tarzan, kärlek!

You would not believe your eyes, if ten million fireflies... Galet bra låt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaww gumman!!!

Sökte ett jobb i Örebro här om dan. ;) Det var otroligt kul att träffa dig i påsk, om så bara för en liten liten stund... Puss på dig!!

2010-04-10 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0