fyra dagars ledighet

Måndag. Tisdag. Onsdag. Torsdag. Detta är de dagar denna veckan som jag är schemaledig. Lördag är dagen då jag för första gången i mitt liv tagit ut semester. Och jag slipper en delad tur, så jäkla nice!

Mamsen fyller 50 på torsdag, så den dagen ska tillbringas med henne. Lördagen är det storkalas som gäller, med massa släktingar, så det är sjävklart att man vill vara med.

Fixat en present idag, och ska trixa klart med mina tankar kring presenter under morgondagen. Hoppas på glada miner!

Nåja, tillbaka till nutid. Har idag haft Marie & Annie på besök. Frukost, inhopp på jobb för att visa upp barn, shoppa presenter, luncha med de två samt make/pappa, detta var vad vi hann med innan det var dags för fika. Fika hos Malin, Emelie, Ida och Vilma tillsammans med Gunilla, Tilde, Liam, Evelina och Ida. Det var vääääldigt många barn kan jag lova. hihi. Men riktigt mysigt. Planer gjordes upp inför brännbollen, och jag tror det blir jävligt nice. Vi bestämde också att vi skulle ses hos Marie nästa gång. Något som varit på tapeten i över ett halvår. Lite som på tiden.

Nu är jag rastlöst övertrött. Något som verkligen inte går ihop. Jag vill göra tusen saker, men jag orkar inte mer än att tänka tanken på dem. Tror jag får hoppa in i frysen, och leta efter en Päronsplit. Är det något som är mumsigt, så är det såna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0