glädjande besked

Efter runthopp på massa olika avdelningar och arbetsplatser så ska jag i April åter komma tillbaka till Illern, plan 2. Och det känns faktiskt riktigt bra. Har lärt mig massor av tiden på Ekbacken, det ska jag inte sticka under stol med. Vissa kommer jag sakna, personal som boende. Men de går ju att hälsa på. Med facit i hand är jag glad över att jag fick möjligheten att komma till Ekbacken, men jag är nog precis lika glad över att få komma tillbaka till Illern. Det känns som att få komma hem faktiskt.

Hoppas det inte hänt för mkt under tiden jag varit iväg. Vill ju kunna allt, och inte behöva fråga om allt. Som jag gjort de senaste två månaderna... Men jag tror väl att det kommer ta någon enstaka dag, och sen är man inne i det igen.

Funderar också på att gå upp 5-10% i arbetstid. Vore skönt med lite extra i lön. Lite extra att lägga undan ifall jag nu kommer in på universitetet. CSN blir man inte direkt rik av, har jag hört.

Denna helgen är jag ledig, likaså nästa nu när jag fick byta schema. Stor lyx! Och jag förmodar att helgerna två ska tillbringas med älsk. Hon ska preliminärt börja jobba i Norge snart, och då lär vi inte träffas direkt ofta. Känns ju inte direkt jättekul, men om det är vad hon vill så är det klart att hon ska prova iaf.

Funderar på att dra till Örebro över en dag. Bara för att kolla in hur stället ser ut. Hört mkt positivt, så det kan nog bli mysigt.

Dags att ordna sig, sen iväg och kolla joggingskor. Behöver nya, egentligen sen flera år tillbaka. Hoppas att de inte blir allt för dyra... So long!


En par Asics lär det bli, om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul för dig :) Kul att nån vet var dom kommer göra av en lixom, ja vet som vanligt ingenting :P

2009-03-26 @ 16:07:31
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaha jag trodde du oxå fått te sista april... Ja men va bra att du är nöjd med det nya nu då :)

2009-03-27 @ 11:26:11
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Emma

Asics är bra skit, det tycker jag du gör rätt i!

Det är nedskärningar på gymmet, mina pass har tagits bort. Det plus lite annat.. men mest det. Tråkigt, gillade verkligen pilates. :(

Puss

2009-03-31 @ 21:54:39
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0