...

Stora solbrillor har idag prytt mitt ansikte. Jag gav blanka fan i det faktum att de på pricken får mig att likna en spyfluga. De fyllde iaf sin funktion, att dölja stor del av det jag inte ville att folk skulle se. De åkte av en stund ute i solen, bland vännerna. De får se mig när det är varning för ras. Iaf vissa utvalda.

Gårdagskväll-/natten vill jag helst förtränga. Jag vill glömma vartenda ord som sades. Det bara snurrar i mitt huvud. Jag vet inte åt vilket håll jag ska vända mig, var jag ska göra av mig själv och alla mina tankar.

En gång undrade jag hur det skulle kännas. Hur jag skulle reagera. Hur jag skulle orka vara. Allt detta, om det drabbade mig. Vad hände? Jag fick tyvärr erfara precis hur det var. Och det var miljoner gånger jobbigare än jag ens kunnat drömma om. Det gör fortfarande så ont att det vrider sig i magen och huvudet.

Och nu får jag bara flashbacks. Upplever allt igen, fast ändå inte. Jag bävar för vad som kommer ske om tio minuter, om en timme, om en dag, om en vecka. Jag vet ingenting. Allt är så ovisst.

Det enda som är självklart just nu är klumpen i min mage. Klumpen i min hals. Ångesten kan ingen ta ur mig. Kanske en enda, men den personen har nog inte ens tänkt tanken att ta det jobbiga ifrån mig. Snarare att göra allt tusefalt värre.

Jag vet att det är mörkt. Mörka inlägg. Bara tråkigheter. Men snälla, låt mig skriva det. Kom inte in här och läs om ni irriterar er. Jag måste, det bara är så...

Kommentarer
Postat av: Therese

Men lilla gumman då! :( Tycker så himla synd om dig att ja inte finner några ord!! :( Jag finns här för dig iaf gumman..<3

2009-06-16 @ 19:59:53
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Har absolut tid att ses!! Det är bara att hoppa på tåget och komma upp! Kanske du kan samåka med Emelie, hon ska upp o jobba till veckan. Puss puss

2009-06-17 @ 19:26:17
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0