otroligt duktig Lisa

Ja, överskriften här stämmer otroligt bra. Det måste jag faktiskt erkänna! Började dagen med att bli väckt av pälstussen. Ganska mysigt faktiskt. Han låg och spann under tiden jag mornade mig. Perfect! Visste att jag hade massvis med saker för mig, så det var bara till att hoppa ur sängen och in i duschen.

När jag var färdig med allt här hemma, tog jag med mig mynten och drog till stan. Första anhalten var fotoaffären, skulle ordna mig legitimationsfoton. Sagt och gjort. Sen till banken för att fixa med själva legitimationen. När jag ändå var där passade jag på att fråga lite om studerandevillkor gällande VISA (efter info från Micka på jobbet). Fick något papper som jag ska glo igenom. Satte sedan in mynt på myntkontot. Precis när jag var klar där stoppade Maria in sitt söta huvud, och vi banade väg mot XO.

Där var det tyvärr jäkligt mkt folk, och jag kände verkligen inte för att trängas. Sen var klockan liiite mer än trott, så vi hoppade det och gick hem till mig istället. Med ett snabbstopp på Netto på vägen. Tjatade en stund, innan hon var tvungen att dra till sitt jobb.

Efter det har jag pratat med Folksam ang försäkring och lite regler kring det. Mejlat AMS om att jag inte länge vill stå som arbetssökande, eftersom jag ska börja plugga. Samt kollat upp nummer och telefontid till Kommunals sektion här i Åmål, så dit ska jag ringa imorgon. Under morgondagen ska jag också trixa med eftersändning av post, eller iaf kolla upp det.

Tänkte nu att jag skulle gått bort till Farmor och fikat lite. Inte träffat henne på hur länge som helst. Tyvärr så behagade hon inte att svara i telefon, så jag får väl prova om en stund igen.

Nu borde jag städa. Well, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0