underbart!

Yes, så totalt underbart. Jag har träningsvärk, i armar, ben, mage och rygg. Är det något jag fullkomligt älskar så är det träningsvärk. Gårdagen, och dagen innan det, hoppade jag upp på wii fit-brädan och provade allt från yoga och muskelövningar till boxning och balans. En timme vardera dagen, och nu sitter jag här och har ont. hihi. Är det inte underbart så säg. Hade gärna skuttat upp på brädan idag också, om det inte var som så att jag ska iväg med Kinnekullehälsan och träna vattengympa. Känns smått överfjantigt, men jag tror det kommer vara skitkul. Hoppas dock inte man blir för trött, eftersom att jag ska bege mig mot nya jobbet direkt efter avslutad träning. Den som lever får se.

För att ta helgen lite snabbt. Lördagen sov vi bort, eller iaf lite halvt. Gick upp ur sängen vid ett, något som var väldigt behövligt. Utvilad! Sen bänkade vi oss i soffan framför L Word. Säsongerna vi beställde hem förra veckan hade redan hunnit dimpa ner i brevlådan. Och i den soffan blev vi kvar. Så när som på en dryg timme, då jag tränade och duschade. Sen var det återigen L Word som gällde. Jag säger bara två saker; Shane & Carmen. Åh du käre... [spana bilden]

För att inte låta instängdheten vara i två dagar bestämde vi oss för att hitta på något under söndagen. Jag är i akut behov av en bh, så vi tänkte dra till Säffle. De hade såklart stängt. Småstadsyndrom, fuck you! Så vi körde vidare och hamnade i Karlstad. Istället för en bh så blev det tre tröjor, två balla örngott och lite annat plock. Snos fick sin Nachotallrik och var såklart i extas. Litet roar de små, sägs det.

Nu sitter jag här och väntar på inspiration till frukosten, helt utan framgång. Blir väl knäckebröd och ett äpple, och för all del; dagens morgondos av kaffe. Det får räcka. Att jag sen inte kommer hinna äta förrän efter jag slutat jobbet, det är väl en annan femma. Jag slutar nio, you do the math. Jag måste försöka klämma in en måltid före det...

Marie. Icka. Maria. Var är ni i mitt liv? TOMHET!

Kommentarer
Postat av: icka

ja du lille gumman! jag hoppes att jag finns i ditt liv :D

men jag finns oxå på andre sida staden hihi

en kan tro vi inte bor i samma stad längre för att vi inte jobbar på samma ställe:D

kram

2009-01-27 @ 08:56:50
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0