ett minne blott

I två månader fick jag vara glad. Två månader spenderade på avdelning jag trivs som bäst. Med personalen jag avgudar. Och vad händer? Chefen vill ändra om och ta bort klyftor. Så? Jag får inte vara kvar. MISÄR! Jag som trivdes så jävla underbart bra. Jag som trodde att jag skulle få vara kvar, åtminstone till det att Malin kommer tillbaka. Men inte då. Nej nej.

Jag blev skitledsen! Jag orkar inte byta ställe igen. Röv, röv, röv.

Än är det väl inte hundra klart, ska iväg och kolla schema till veckan. Jag ska göra allt jag kan för att få stanna. För jag vill VERKLIGEN INTE!!!

Det finns en enda positiv "grej" med detta. Men väger det upp allt negativt?! NEEEEEEJ!!!


Kommentarer
Postat av: weronica

men fy fan va tråkigt, varför ska dom göra så för?? Vart hamnar du nu då?? hoppas de löser sig.. Kram

2009-01-16 @ 16:12:37
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0