jävla satkärringar!

Okej för att jag visste att det var skitsnack på jobbet dagarna i ända, vem fan är inte medveten om det? Och självklart vet jag att de pratar om mig. Jag menar, eftersom man alltid hör något om alla så är det klart att snicksnacket går om mig också.

Idag fick jag reda på en av sakerna. Och hur fan kan de gå runt och prata om sånt? Vilka är de att döma? De vet inte ett skit. Vissa saker inte är något jag kan rå för, och heller ingen annan för den delen. Detta handlar inte om att jag är bisexuell. För det är väl självklart att vissa pratar om detta. Det vet jag ju. Fine by me. Men sluta lägg sig i någon gång. Jag gör mitt jobb när jag är där, och sen är jag som vemsomhelst. Jag säger som Suss; "Jag vill inte att folk ska bry sig om vad jag gör när jag går ut genom dörrarna i entrén".

Och en av de som är värst; dryg, dum och jävligt fittig, den ska jag förmodligen se i ögonen idag. Hoppas du drar därifrån snart, för du gör mig så jävla förbannad!! Mig och JÄVLIGT många fler.

Nej, slut med energi på den haggan.

Påsk i antågande, Skärtorsdagen idag. Och den ska tillbringas på jobbet. Strohelgsersättning så det skriker om det, i dagarna fyra. Efter senaste lönens totala misär så ska det bli överskönt med en bra lön, med vårdbiträdens mått mätt.

Lizette är i Stockholm och tänker. Det låter ungefär precis lika bra som det känns. Så vi lämnar det, orkar inte skriva mer om det.

Godisgrisa er gott i helgen nu, själv ska jag förmodligen leva på knäckebröd. Gott, fast på ett annorlunda sätt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Glad påsk :) Ja a du, sånt kommer man aldrig ifrån, typiskt på ett ställe där bara fruntimmer jobbar. TYVÄRR!!! Hoppas du får en trevlig påsk ändå :) Kram

2009-04-10 @ 10:49:45
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

haha skräll gamla kärringar, cyniska jävlar...

För mig spelar det ingen roll om du är bi, homo, tänder på dvärgar eller kanske till och med gamla hängpungar... För mig är du en klockren å skitkul människa å många med mig tycker också så...

kram

2009-04-10 @ 11:22:46
URL: http://vansinnig.blogg.se/
Postat av: Anonym

va i allsin dar e det som händer å sker????

stort????

vi måste ses snart ta en kaffe...

låter det som en plan?

kram gumsan

2009-04-12 @ 18:24:41
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0