fan va nice

Iiiih. Fan så mkt bättre allt känns idag. Låter kanske konstigt, för den som vet hur mitt liv ser ut just nu, men fan. Palla sura. Det är ju Påsk! hihi.

Jobbat med bästaste Vally idag, ett meget kärt återseende. Synd bara att det är så sällan man träffar henne. Tråkiga nyheter från hennes håll, hoppas allt löser sig till det bästa.

Det var iaf en kul dag på jobbet. Fick väldans mkt beröm av en av de boende, vilket alltid känns bra. Efter morgonbestyr och tillhörande frukost, hoppade några ur personalen samt några tanter ut för att titta på Påskparaden. Felicia var gott snyggast som Pippi Långstrump. Stolt över den lilla må jag säga, våga sitta på en farlig häst sådär. hrm, barnen idag, hrm. En uppskattad utomhustur iaf, mys!

Efter detta var det massvis med tjat med Mattias & Vally, nice. Stannade och tjatade lite efter att jag slutat, halvskumt nog. Men fan, har man inget större (bara mindre, i form av katten) hemma som väntar på en, så är väl inte direkt tiden en bristvara.

Tillbringade lite tid med kungen förut, tidsfördriv på absolut toppnivå! Dusch nyss, snart iväg till affären för att fixa mat till hårbollen. Och sen, tadaa, kommer Åsaflåsa hit. Kärlek! Om kvällen går i mys&tjatets tecken, eller spritens - det återstår att se. Det enda jag vet just nu är att det kommer bli hemskans trevligt, men att jag måste rulla ur sängen typ halv sju imorgon. Inte alls lika trevligt, men smällar man får ta.


Hårblåsen flåsar mig snart i nacken, det vet jag det. Dags att bege sig... Pussilago*

mannen i mitt liv, no doubt

Kommentarer
Postat av: L

Dela med dig av din man för fan! Saknar honom och dig.

2009-04-11 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0