denna rast, inte som alla andra

Crosstrainer goes tacos goes kladdkakemuffins. Snart inhopp i duschen innan tramp till jobbet & Katarina.

Jag älskar den lilla. Den lilla som på måndag flyr landet, för att till slut hamna i Norge. Lagom kul, lite som dagens sanning.

Förresten, någon som vill köpa en grå dammtussliknande kattbebis, vid namn Santos? Han gillar allt som en med mitt synsätt inte vill att han ska gilla; blomkrukor, öppna fönster, pyttesmå saker att bita på, klösa i soffa, sladdar & kablar, bajsa med världens stank, kurra i öronen vid femtiden på morgonen, busa in sig i hår och slemma likt en torsk. Det enda som är positivt med korven, är att han är söt. Någon som är sugen? ;P hihi.

Duscha var det ja.

Kommentarer
Postat av: Sofia edvin

haha..så katten är busig.. bara väntade på att du skulle upptäcka hur jävla jobbigt det är att ha en skogskatt som inomhus katt.. Vi HATADE våran katt.. till vi flyttade till huset. Å hade i princip bestämt att vi inte skulle ha kvar den. Hon komplett galen i lägenheten när den inte kunde va ute någonting. Nu är hon världens mysigaste katt :)

2009-04-15 @ 15:56:28
Postat av: Anna

Har också två katter som är till salu...billigt!! :)

2009-04-15 @ 19:13:10
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Therese

Mumma de lät då :P Hahaha ja du ser, ja säger bara ett ord: KATTER!!!! :O

2009-04-15 @ 20:32:02
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Äh, än så länge skyller jag på kattBEBISfasoner. Hoppas på att det går över inom någorlunda snar framtid bara, för ibland kan jag bli skogstokig!



Hans mamma är en blandning mellan perser och skogskatt, och hon vill helst vara inne, trots att hon får gå ut. Aja, ordnar det sig inte får jag väl köpa ett hus. haha.



Therese: En hund hade jag inte ens kommit på tanke att skaffa. Katten är iaf omtyckt ibland ;P

2009-04-15 @ 20:50:10
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: icka

ja jag va TVUNGEN att göra mig av med mina nyligen efter att granntanta kom å klagade för andra gången på mina små söta :(

dom bor nu på landet tillsammans med saras mamma :) vilket känns otroligt bra för oss å veta att det slutade så bra :)! men tungt å bli av med inneboende bara så där

kram

2009-04-20 @ 11:29:31
Postat av: Lisa

Men Icka, har du inte kvar Berit & Bertil? :(

2009-04-20 @ 23:06:45
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0