ärkefyllan...

...uteblev! Något som jag idag är väldigt nöjd över. Skönt att slippa huvudvärk, ond mage och möjliga spykänslor.

Sista dagen med Älsklingen idag. Imorgon banar hon väg mot Norge, där hon kommer bo framöver. Eller ja, jobba. Hon kommer hem när hon är ledig i några dagar. Frågan är ju bara när hon kommer komma hem. Fortfarande ingen aning om schema, så jag vet inte när jag får se henne igen. Det känns faktiskt jävligt illa.

Men men, bara till att hålla tummarna att hon kommer trivas, att hon får bra schema, att vi kan ses någorlunda ofta och att hon fixar sig en norsk mobil - så vi kan höras av.

Nej, nu kallar hon på mig. Dags att dra och handla. Nödvändigheter som är mkt billigare i Sverige än Norge.

Återkommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0