tristess...

Om det kommer vara såhär dödstrist mina kommande lediga dagar, ska jag bannemig rusa till jobbet och skriva upp mig för att kunna jobba extra. Hade kul fram till fyra, sen dess har jag haft skittråkit, och som grädde på moset; FRUSIT! Snart följer jag mammas knep, lägga isklampar på elementen. Allt för att de ska tro att det är kallare än det egentligen är - och börja värma upp mig och min bostad. BURR! säger jag bara.

Lizette leker valpmorska (?) då hennes vovve valpar för fullt. Tydligen lite problem där, så hon var tvungen att assistera sin mor. Resultat = jag har inte pratat med henne sen kl tio imorse. Förutom en minut vid halv fem. MISÄR! Saknas.

Messat med Maria nu ikväll, försökt lösa det som varit. Synd att en killes handlande kan komma i vägen för vår vänskap. Något varken hon eller jag kunde hjälpa, har bidrigit till att vi inte umåtts som vanligt på ungefär ett halvår. Hon har varit i min lägenhet EN gång, och jag flyttade hit i början av februari. Vissa saker gör ont, saknaden efter henne är en av dem.

Obetald utbildning (som fast anställd personal får pengar för) imorgon. Känns inte vidare lockande, även om jag tror att den kan vara nyttig att gå på. Ska prel iväg till simhallen, känns som om det går före. Hade jag fått ersättning hade det ju varit en annan femma.

Miami Ink nyss, Idol nu. Yey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0