Telefonboksutmaning

Jaja, bara för att jag utmanad. Nöjd Micka?

Vill du gifta dig med nummer två?
- Ibland känner jag mig redan gift med nr 2, mitt jobb. I detta fallet Rubinen. Men absolut inget giftermål där inte! :)

Hatar du nummer fem?
- Nej, snarare tvärtom. Min "dagmamma" Agneta. Totally love her!

Har du kysst nummer sju?
- Ehm, vet faktiskt inte. En puss har nog ägt rum, med herr Alfred från gymnasieklassen.

Har du träffat nummer nio i veckan?
- Allis, min dyklärare, har jag inte träffat på en smärre evighet. Kulturen sist tror jag... Så nej.

Älskar du nummer tio?
- Samma person som ovan, annat nummer. Så nja, diggar hårt, men älskar är väl en överdrift.

Är nummer elva en sötnos?
- Oh yes, det är ju lilla Anders "Hälsa-i-hand"! :)

Är nummer femton en bästis?
- Nja, bästis vet jag väl inte. Min Andreas mor, men helt underbar - det är hon verkligen!

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
- Nope, Andreas "potatis" är ett par år äldre...

Brukar du hänga med nummer nitton?
- Anna "Gabo" Nilsson. Förr gjorde jag det för jämnan, nu bor tyvärr denna lilla fröken i Uppsala.

Är nummer tjugo bra?
- BÄST! Anna Kotten, inte många som klår henne i denna fråga! :)

Gillar du nummer tjugosex?
- Anti, kan väl inte direkt påstå att jag känner honom vidare värst bra.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
- Inte en spaning. Calle Strömberg från gymnasiet...

Hur känner du nummer trettioåtta?
- Carro Gottfridsson. Antar att det är genom skolan... Lågstadiet.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
- Cissi är en barndomsvän, så jag får la svara nej ;P

Hur länge har du känt fyrtionio?
- Emelie Gustafsson... Vet inte riktigt. Ett och ett halvt år gissar jag på.

Nu ska jag studsa iväg med nybakade bullar & kladdkakemuffins till Mor och hennes jobbarkompis Annelie. Hämta socker, potatismjöl och jäst - sedan hem och baka mer. Mumma! :)

Kommentarer
Postat av: icka

va många frågor det va på din:P?!!!

2008-09-09 @ 15:11:58
URL: http://wahlstroms.bloggagratis.se
Postat av: Micka

Mkt nöjd! :D

2008-09-10 @ 00:15:06
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Calle Strömberg

Nej, det har jag inte:P

2008-09-10 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0