surfbar igen!

...och tacka min älskling för det! Hon var vänlig nog att låna ut sin bärbara till mig, bara för att mitt humör inte skulle sjunka till inferno-nivå. [riktigt låååååågt humör alltså] Okej, denna dator är väl kanske inte riktigt vad jag är van. Men jag kan göra det jag gör mest; spana bloggar, blogga, och vara inne på msn. KALAS! Tack söt!

Helgen var perfekt. Inte mkt att klaga på där, vore väl isf lite ledsna miner. Men jag förstår så väl. Förlåt, eller vad jag nu kan säga. I övrigt var det tamejfan den bästa helg någonsin. Mums! ;)

Snart dags att jobba igen. Kan ju lova att man blir dödslat när man inte går på schema. Vill nog helst vara ledig konstant och hela tiden. Eller iaf idag... Jobba kväll är ju ingen direkt höjdare heller. Och jag är inte ens säker på vem jag jobbar med. Dumma mej.

Nej, disken nästa kanske. Får ju mamsbesök snart! :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Oja den absolut bästa helgen någonsin! ;D

2008-09-08 @ 17:58:44
Postat av: icka

ja vi får la ta en kopp när har du tid jag e ledig på torsdag för i morgon ska jag till skolan..

du saknas du med=)

kram

2008-09-09 @ 07:31:02
URL: http://wahlstroms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0