Julen är här!

Ja, jag vet att jag är sjuk i huvudet. Men julmusik tycks alltid få mig aningen piggare. Eller i bättre mys-stämning. Så nu dånar diverse olika jullåtar ur högtalarna, förmodligen till mina grannars stora förtret. ...och de som går förbi huset också kanske...

Var verkligen tvungen att ta tag i min kaosartade klädkammare, eftersom det kommer flytta in mer prylar/kläder/diverse där om två månader. Och som det såg ut häromdagen kom knappt ens jag in där. Hur i hela friden ska vi då kunna lassa in mer saker? ehm. SVÅRT! Så här packar jag ner kläder som jag knappt avänder i stora kassar, allt för att få fram lite tomma utrymmen. Är jag inte för bra så säg.

Planer på att dra och simma idag, men jag är för lat. SKRÄLL! Jag kommer nog bli förtidspensionär innan 25, om inte jag tar tag i min rygg snarast. Eller ja, i min ryggträning. Jag måste. För den ska inte bli paj redan... Help me out here!

Fyra månader idag. Ett litet personligt wow för moi. För er som känner mig förstår ni nog precis varför. But hey, still going strong! iiiih. Hjärtat mitt!

Nej, om man skulle ta och öppna glöggen som står i kylen kanske... hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt och höra att vi är två som tänker på julen!! Sa till en klasskompis igår att jag ville börja julpynta och hon trodde nog inte att jag var riktigt klok :)

2008-09-18 @ 16:33:30
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Emmelina

Galna jul sjukan eller!? Herregud, sommaren har precis (eller för ganska längesedan) sagt sitt och du dricker redan glögg! Men men.. får väl lov att säga att det låter rätt mysigt i den här kylan. Massa tända ljus och glögg. Jag kanske med har blivit julsjuk.

2008-09-18 @ 19:04:50
URL: http://emmelina.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis ! Hoppas på er två ;)

2008-09-22 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0