djävulssöndagar!

I hate 'em! Fy fasen. Ensam. Tråkigt. Jag saknar henne så det gör ont. Skitliv!


Tröstade mig nyss med en kvällsmåltid bestådende av flygande jakob, ris och ett glas vitt. Grymt gott!


Imorgon ska jag jobba 7-15, på en avdelning jag inte varit under en smärre evighet. Det ska nog gå bra. Det är väl möjligtvis den bestämda damen som skrämmer mig. iiih. Men det ska jag väl kunna tackla ;P Känns skönt med schema, även om det inte är särskilt långt. Bestämt mig för att vara ledig under mina tre schemalediga dagar. Inget freetime där inte. Möjligtvis någon natt. Klirr klirr.

Älskar dig, min snos!


Kommentarer
Postat av: Liz

Älskar dig också sötaste du!

2008-09-15 @ 21:32:25
Postat av: Anna

Inflyttningsfest planerad den 8e november!! :)

2008-09-16 @ 09:28:37
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0