counting down...

Tjugotvå timmar och trettiofem minuter kvar, på en höft. Sen är Lisa lycklig på riktigt.

Dagen idag har varit...speciell. Hävertar i huvudet på tanter, glömda handdukar, fulproppad med grädde/banan-röra. Och personal som sjukskriver sig väääldigt sent. Hur kul är det? Är man förkyld så man mår totalt skit, inte fan sjukskriver man sig klockan 18:15 på kvällen? IRRITATION!!! Tack Sofia och Micka för att ni ställer upp. Blir morgondagen toppen ändå.

Synd att jag inte fick ledigt. Hade varit väldigt behövligt.

Ne, nu ska jag lämna Jojjo och käresta i fred. Wow! ;)

Puss i kanten på er, kröpper.

Kommentarer
Postat av: Micka

Blir bara glad när ni ringer mej så jag får jobba. Själv så är inte min kröpp på topp just nu.. :( Men de vänder hoppas jag!

2008-09-29 @ 14:06:35
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0