planeringstajm?

ÄNTLIGEN!! Yes, nu kan jag äntligen börja planera lite. Har fått schema året ut, vilket innebär att jag vet precis NÄR jag ska jobba och när jag är ledig. Perfect! En månad tillbringad på 1A och en månad (och förmodligen fler) på 2D. YES!

Nu slipper jag runthopp på typ tre avdelningar eller fler. Och om jag skulle vilja, så slipper jag freetime. HEUREKA! hihi. Time for celebration maybe?

Nu är det iaf färdigdiskat och jag funderar på att ordna till en köttfärslimpa innan jag hoppar iväg till jobbet. Har köttfärs i kylen som måste trixas med, och jag orkar inte masa i smärre evighet - so a loaf seems like a plan.

Mumsig efterrät, snyggt sällskap i form av Icka och Jojjo samt kaffe, det var min gårdagskväll. Innan det flängde jag och Marie runt, meget nice.

S, du finns i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Emely

Tack tack :)

2008-10-22 @ 13:34:49
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0