konvertering del 3

haha. Min blogg är nu, om möjligt, ännu tråkigare än vanligt. Jobb, jobb, jobb. Ja, idag var iaf dagen D. Anställningsavtalet skulle skrivas på! Inte för att jag kommer bli mer rik av att gå på månadslön, utan snarare för att procenten skulle vara klar och inte som ett spel på lotteri.

Så, för ungefär en timme sedan skrev jag på avtalet. Jag kommer nu bli konverterad på sjuttiofem procent, oavsett vad som händer. Wihoo! :) Så nu kan jag äntligen sluta tjata om denna jävla konvertering.

Nu är det bara till att hålla tummarna att jag hamnar på Illern, och inte någon annan stans i stan. Vore ju aningen segt. Men jag tror och hoppas på Illern.

Och förutom placering ska jag också hålla tummarna om att Lizette kommer in på utbildningen. Då vore lyckan gjord! :)

Ooops, råkat glömma att fylla i kassakort märkte jag. Dret! Måste fylla i från slutet av Juli, men det är väl så det blir när man glömmer lösenord. Får antagligen en fin lön denna månaden iaf. Timlön för augusti + månadslön för september + stämplingspengar från slutet av Juni - mitten av september. hihi. KALAS!

Magen kurrar, tacos nästa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena darling. Haha...jodå. Bröstcancerfonden har ett samarbete med vileda så mopp, skurhink,trasor finns på ica :) Liiiite pricy men men de är ju för en god gärning å städningen blir ju sååååå mycke roligare hehe....ROSA gör livet lite gladare!!!



Puss å Kram

2008-10-07 @ 15:27:58
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Emma

duktigt det!! bra att folk skriver på, viktigt tycker jag.

jaadu, det vet jag inte riktigt än. men det blir nästa gång farsan drar till Kina. Jag hör av mig! puss

2008-10-07 @ 15:50:50
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Micka

Grattis raring!! :D

2008-10-07 @ 16:18:27
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis grattis... de va liksom på tiden. Va de du som prova byxorna el???

Kram

2008-10-08 @ 18:20:00
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: läsare

vem är Lizette?? bara lite nyfiken..

2008-10-09 @ 00:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0