inbrott?!

Diskberget har, i vanlig ordning, blivit otroligt stort. Detta pga mitt totala oengagemang, jag HATAR att diska. Nyss bestämde jag mig dock för att ta tag i det hela, lite helgfint måste man väl få ha. Vad tror ni jag gjorde för skrämmande upptäckt?

Ett KEXCHOKLADPAPPER i slasken!!! När åt jag kexchoklad senast, måntro? Ehm, måste nog ha varit långt innan jag flyttade in i denna lägenhet. Så var i helvete kommer det där förbannade pappret ifrån? haha. Mysterier på hög nivå.

Innan jag får riktigt svar så skyller jag på hustomten. Känns bäst så.

Mysförmiddag med Icka idag, vilket var himlans trevligt. Måste göras om inom snar framtid. Kanske med glögg? :) Alla kaffekoppar, promenaden dit och gårdagens matbrist har dock gjort hela mig skakig. Benen skakar och det är svårt att skriva nu. Varför ska just jag av alla vara så jäkla lättpåverkad? Fuck it! Aja, tur att det vankas mat om en halvtimme. Så den där kröppen blir nöjd.

Snosfri helg, vilket suger getapung. Men men. Har gjort det bästa av situationen, och idag vankas det idolkväll med Therese och imorgon jobbfest med tvåan. Kalasersran!

Nej, plocka iordning var det ja...och sen mat. [OCH SEN KOMMER MIN DATOR HEM!!!!]

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du hört talas om diskmaskin? En sån har vi :P

Kram kram

2008-10-31 @ 18:45:27
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Micka

Hahaa! Vilket mysterium?

"Återkomsten av kexchokladen"

Halloween-anda delux!

2008-11-01 @ 13:16:27
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: icka;)

ja glögg kväll me like=)

låter som en plan lisa liten=)

och ja det va trevligt, nästa gång bjuder du på kaffe va=)

kramiz



2008-11-03 @ 15:37:32
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0