BOLLKROPP!!!

Ja, för er som träffar mig med jämna mellanrum har ju självklart sett att bollkroppen är kvar. Skippandet av godis har inte gjort nåt större, förutom att jag faktiskt kan klara en fika UTAN att ta något till kaffet. Bra mig, fint framsteg.

Jag har snarare gått upp ett kilo, än ner flertalet. BAJS! Så nu försöker jag lite mer på riktigt.

Mål 1: gå ner två kilo på två veckor. borde funka.

IKEA med Jojjo och Icka imorgon då, ska bli trevligt. Flaskor till glöggen och mattor tillbadrummet är det som står på att-köpa-listan.

Nej, nu ska jag vila i en timme och sedan tillbaka till jobbet igen. Charm på hög nivå? hm. Ibland kan man ju undra vem som faktiskt är rörig på det där stället. De som egentligen ska vara det, eller de som verkligen inte ska vara det?! Sanslöst...


Och min halvblinda snos är hos optikern. Good luck! tss.


Kommentarer
Postat av: Anna

"Får jag följa med, får jag följa med?

- Ja det får du gärna..."



;D

2008-10-23 @ 14:24:42
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Therese

Ååh Hej Lisa... kul att du hittade mej.. =) Fick tänka efter många gånger innan jag förstod att det vad du som hade skrivit.. eller kanske snarare, innan jag förstod att jag kunde klicka på din länk och se att det var du på fotot... Man får tacka för komplimangerna... och visst kan jag hålla med dej om att hon är söt.. =) Jag är kanske iof ganska partisk?? =) Hur är det med dej nu för tiden då?? Vad fördriver du dagarna med??

Stor kram till dej!

2008-10-23 @ 15:04:42
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0