this is me

1. Jag har sett två bilder på Annie, och hon är skitsöt! Nyfikenheten stiger totalt härnu, och jag längtar mig blå till dagen då jag får träffa henne.

2. Jag skulle egentligen vara ledig igår, idag och imorgon. Igår var det utbildning/kurs och idag jobbade jag extra. Alltså bara ledig imorgon.

3. Jag är sjuk. Det hela började igår, och har så fint utvecklats till idag. RAVA!

4.
Mamma missade mitt sms och jag ville därför inte be henne att handla åt mig, då hon redan gjort det. Får klara mig på pepparkakor och apelsinjuice till imorgon.

5. Sista natten som särbo, det känns fantastiskt bra!

6. Helg snart. Och jag ska jobba... Kul.

[7. Snart Ullared. Ska man planera inköp eller ta det som det kommer? Aldrig varit där förut, så det är väl på tiden.]



Kommentarer
Postat av: Anna

Ullared?? Har ni fullt i bilen??!! Ingen som vill med mig dit ju...

Puss puss

2008-11-14 @ 15:31:11
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0