statistik på bloggen

Statistiken är sämst, jag vet. Jag är sämst på att blogga, jag vet. Jag vet också att jag har haft fullt upp de senaste dagarna, plus att det finns ett jobb som bör skötas. Som ska skötas. Som sköts.

Senaste dagarna:

träffat Maria i dagarna två, köpt en boing-fisk till Felicia som uppskattades el mucho, varit sambo :), en resa till karlstad; plantagen & ikea, haft längsta sovmornarna, vandrat runt med en enorm hund, uvi-utb på jobbet, feber, bonde-mys med Liz(e) och Therese samt halva slagsmål pga totalt inferno goes chaos i vår lght - jag tål inte röra som jag själv inte ställt till med!

En ska'nte klage! Kontentan blir att det faktiskt är urskönt med (nästan) tre hel-lediga dagar. Man hinner med en hel del faktiskt. Samt att jag tycker det är helt fantastiskt att slippa distansförhållande.

Nej, nu ska jag återgå till det jag borde pyssla med.

Kommentarer
Postat av: Liz

Jobba eller kom hem inte blogga! fy på dig.

Jag orkar inte vänta längre. Så kom hem!

2008-11-21 @ 19:04:52
Postat av: icka

ja och du glömde bort mig i fredags, fyyy på dig, skulle hört av dig när du vaknat sa du.....

NOT like

=)

pöss

2008-11-23 @ 14:38:26
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0