man kan bli trött för mindre

Detta är segt på riktigt. Igår trodde jag på helt allvar att jag skulle bli helfrisk, förmodligen till idag - eller åtminstone till imorgon. Vad händer? Halsont värre idag än innan, samt lite febervarning. Slängde i mig en tablett innan den utb/kurs som var på jobbet nyss, så nu känner jag mig aningen bättre.

Kanske såpass mkt bättre att man faktiskt kommer kunna hitta på något speciellt denna speciella dag? Får se när hon kommer hem sen.

Nej, nu ska jag försöka göra en insats. Svimmar jag av utmattning efter att jag städat lägenheten, så kanske vi inte ska hitta på nåt mysigt sen. Då blir det väl isf till att knapra piller och bädda ner sig. Tråk!

Six months, and I've loved every minute of them! ♥

Kommentarer
Postat av: Micka

Krya på dej raring!

2008-11-20 @ 14:55:28
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0