everything ready?

Well, almost. Allt utom jag. Så det kan väl ses som en halvviktig detalj kanske?

Gårdagskvällen spenderades i sidoläge i soffan. Sex and the city-filmen som jag försökt låna i en smärre evighet, damp under gårdagen ner i min brevlåda. Så det var det självklara valet under kvällen. Förutom ett inplanerat avbrott av idol & ett oplanerat timlångt avbrott av ett samtal från Åsa. Kvällen var perfekt. Idol var dunder. Det var underbart att prata med Åsa, något som händer på tok för sällan. Filmen var absolutely fabulous!

Idag fick jag en grymt efterlängtad sovmorgon. Behövligt värre, det kan jag lova. Vid tolv kom mamma och hämtade mig, göra stan osäker var på tapeten. Bolaget skulle besökas, likaså några ställen till. Jag fick ihop det jag önskade, med ett liiitet leende på läpparna. Jag köpte också årets Blossa glögg, årgångsglöggen, som året till ära har en smak av blåbär. Ni hör ju själva, jag var ju bara tvungen.

Nu sitter jag här, med det blöta håret invirat i en tulpan (som en tant på jobbet så vackert kallar det) och väntar på att jag ska ta mig an iordningfixet. Har inte ens bestämt kläder. Och om jag nu skulle lyckas med det projektet, så är det ett än större projekt att komma åt kläderna. Kaotiskt bombnedslag i klädkammaren, värre än vanligt.

Ikväll firar vi Jojjot som under morgondagen fyller 25 år. Det ska bli fantastiskt skoj. Roliga människor, alkohol och musik. Vilken kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är då för väl att du bidrar med lite skattepengar och köper riktig glögg på systemet!

Blåbär låter smaskigt ;-)

2008-11-09 @ 09:34:44
Postat av: icka;)

oj det lät gott, får ta å prova det hehe,

....

2008-11-09 @ 16:29:11
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Ja det kommer bilder så snart jag gjort det.. har bara viljan än sålänge, väntar på pengarna sörru :) haha!

GRattis till ihopflyttningen förresten, har jag nog inte sagt! Jättekul för dig :)

Puss

2008-11-10 @ 11:45:16
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0