dagen D

Äntligen. Denna dagen har jag längtat efter i nästan ett halvår.

När klockan var kvart i tolv, så ringde ett styck flickvän och var skitglad. Why? För att hon var arbetslös! haha. Kanske låter skumt, men trivs man inte på sitt jobb och faktiskt har planer efter jobbets slut så kanske det inte är lika svårt att förstå. Jag är lika tokglad som hon! Lite mindre än två timmar kvar till hon kommer hit. Woah!

Idag har jag typ inte gjort ett piss. Ägnade några timmar åt att tycka synd om mig själv, men det var förbaskat långtråkigt. Hade lite att hämta på mors jobb, så begav mig dit. Och tur var väl det. Deras förra chef bjöd på tårta, och det fanns så det räckte till och blev över. Gottarns! Så jag fick mig en marsipanrosbeklädd tårtbit, och en kopp varm choklad till. Och jag kan faktiskt erkänna att jag känner mig aningen friskare efter det. :)

Kvällen kommer förmodligen bestå av en miljon pussar, några glas vin, idol och kebab. Det sistnämna är Lizettes alldeles egna beslut. Ingen kebab är så god som den i Åmål. Fin reklam gjord för många stockholmare! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta och kolla på Beverly Hills. Riktigt kul att kika på faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emely

Grattis grattis :D Många kramar

2008-11-14 @ 23:28:40
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0