värdelös...

...på att blogga - That's me! (and I know'ert) Får helt enkelt försöka bättra mig. Och förhoppningsvis går det bättre nu när...[trumvirvel!]...jag har fått en egen bärbar dator! :D Wihoo! Tacka Pappa, Farmor, Malte, Jan och Eva för den. Tack tack tack tack! (alla goda ting är fyra, icke sant?! tss.)

Sitter nu hemma hos Pappa, och försöker få ihop alla mina bilder på några cd-skivor. Vill ju kunna pyssla ihop dem på min egen dator. Plus att det alltid är ett plus om det finns en backup. Hur kul vore det om datorn kraschade liksom? Inte ens lite.

Jobb är det dåligt med. Sjukskrivningen tog slut, och nu har jag snart varit jobblös i en vecka. Ska dock iväg till Adolf på torsdag, och skutta runt i mina illgröna foppisar. Blir nog finfint det. Saknar folket där borta faktiskt. Grymt längesedan nu!!

Helgen ja. Underbart var väl bara förnamnet. Synd bara att vi inte bor närmare varandra. Fem timmar är många timmar, tro mig. Och jobb stör, både på veckodagar och helger. Nätter också för den delen... hm. Aja, inte så mycket man kan göra åt saken. När det väl blir besök får man väl mysa totalt då. Helt enkelt underbar, det är du det! Snosa...

Nej, nu ska jag hoppa på min hjulbenta häst och svischa hemåt. Ska räkna ihop alla steg och ringa in dem till Kristina. Stegtävlingen äntligen över. Någon som vill vara med och festa när jag gör en brasa av det silvriga lilla helvetet? haha.

Dejt med Therese (Snörrise) sen. Mat, mys och film tror jag var planen. Det är ju helvete att jag måste städa först... För vi skulle tydligen vara hos mig.

Längtar till på fredag, sötnötter! ;D

Kommentarer
Postat av: icka

jo du vet J!!!!

2008-05-06 @ 18:36:09
URL: http://icka83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0