sniglarna ger mig mat


Huvudvärk
och halsont, hur kul låter det? Inte vidare värst, men man ska väl inte klaga. Kunde varit värre, kunde haft feber också. (den kommer väl) Aja, hoppade upp tidigt idag, vankades ju prisutdelning på Stadshuset. Bara för att vi, team Sniglarna, vunnit i en tävling. Pga att vi gått massor? Nja, inte direkt. Mer att vi fick ett tröstpris :P haha. Nedå, men vi blev dragna iaf, så vi fick "tröstpris". Ett pris i form av två lunchkuponger. Mat är aldrig fel, gratis till på köpet. Underbart!

Planen var att hoppa hem och städa. Tyvärr pallas det inte med. Ska ta en tablett, klunka i mig en liter vatten och gå o vila. Förhoppningsvis går det över till kvart i ett, då jag ska bege mig mot jobbet. Palla må dåligt där, inte.

Sötbesök denna helgen också, resultat: euforisk glädje. Hoppas på att vi kan hitta på ngt skoj denna helgen, frågan är väl bara vad. Ut och leta fiskmåshelveten och skjuta dem kanske? Eller den planerade solnedgången?

Inte blir jag glad av allt som händer, långt ifrån. Tänker på dig konstant och hela tiden. Jag finns här, hoppas du vet det.

Kommentarer
Postat av: icka

GRATTIS! till tröstpriset gumman=)

2008-05-23 @ 12:54:43
Postat av: Anna

Kär å galen nu el :)! Tusan va väl 100 år sen jag såg dig, när kommer du ner till oss å jobbar???

Kram

2008-05-24 @ 10:23:19
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kär å galen nu el :)! Tusan va väl 100 år sen jag såg dig, när kommer du ner till oss å jobbar???

Kram

2008-05-24 @ 10:24:06
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa du, höstplanerna är liite hemliga än så länge... :)

2008-05-27 @ 08:53:14
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0