lite som på tiden

Dagen tillbringad på en rubin. Livet som juvel kan tänkas, men det stavas mer äldreboendejobb. Helt okej, faktiskt riktigt skoj tom. Vissa av de gamla är för söta, och alltid roligt att återse dem efter att ha varit därifrån i en smärre evighet.

Hjulbenta hästen fick bli mitt transportmedel till Icka, dit även Jojjo och Marie träd letat sig. Meget nice! Mazarin och kaffe i mängder. Sedan också lite tårta iom att Peter fyllde år. Gottarns!

Myste runt med Eddy i famnen, och spanade på den farliga åkgräsklipparen. Hunden jagade en gul boll, och Vicky flög på en studsmatta. Ibland är livet allt för bra :)

Väl hemma hittade jag mitt sommarschema i brevlådan. ÄNTLIGEN! Jobb från artonde Juni till första September. Kärlek! Och hur många helger? TRE!!! ;D haha. (plus en lördag i början av schemat, och en söndag i slutet) Lär ju ha fått bästa schemat på hela Illern, utan tvekan. Så otroligt nöjd. Sista veckorna måste det jobbas med det där, men får stå ut. Det är ju jobb iaf! :)

Mat nu, pasta med ost- & skinksås. Mumma till tusen!

Bilder på sötaste Bertil kommer inom kort...

Kommentarer
Postat av: Micka

Men jeeevflar vad najs!! De va mer info än vad jag visste.. ;] Men de muntrade upp big time!! :D Ja du semester från bloggen behövs i mellan åt.. Tyvärr.. Kliar allt i blogg-fingrarna!! Hiih..

Ha de finfiint Lisa liten!

2008-05-20 @ 23:11:05
URL: http://herrkaj.blogg.se
Postat av: Lina

haha nee jag blev så jävla arg. men pannkarkorna va goda sen ändå :P

2008-05-21 @ 11:56:44
URL: http://linake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0