kulturbebisar i flertal

Ja, käre värld. Utgång igår, alkohol i mängder. Dyra kycklingspett, sexuella läggningar, små klänningar med hoppande bröst, ätstörningsmox, peter & bambi, räkbrist times two, dagmammor, illrar och ett styck charmigt samtal klockan tre på natten. ("män håll om mäj bare, behöver dä nu. nån som bare finns där. är så sårad å ensam Lisa!") Lite som gårdagskvällen. Trevligt var ordet. Ryggen gjorde ont, men bättre än på länge. Masade runt på kulturen i några timmar, sen trötthet. Illamående tänktes bort i timtal. Inte total framgång. Pratade vänligt med toaletten vid halv sex-snåret och mådde efter detta aningen bättre.

Idag har jag gjort mest ingenting. Snabbvisit hos sur Therese med krånglande internet, sen banades väg till sol-lapande Icka. Kan berätta att jag nu antagit en rätt röd hudton. Mycket klädsamt om ni frågar mig. Mår dock okalas. Så jag har låst in mig nu ikväll, och hör alla festglada människor skutta förbi utanför fönstret. Känns aningen lockande att dra på sig lite normala kläder och hoppa ut en sväng. Krama lite på mamma och titta på folk. Aja, time will tell.

Fick nyss höra att både Anna och Josefine fick barn igår, flickor båda två. Grattis till er båda, töser små.

Nej ni, dags att ta tag i sk lördagskvällshittepå. Film eller folkspan, vad sägs?

     
[lite bilder från igår. f.v; Icka, Piro, Anna, jag, Bettan, Jojjo]

Kommentarer
Postat av: icka

haha bra kort måste jag säga för å vara mig på bilden haha!!! :)

jo men det va väl gött roligt tyckte jag allt!

kram

2008-05-31 @ 22:43:59
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Anna

Jösses...inge bra kort det där du...men det är väl så jag ser ut antar jag...ha ha ha...

2008-06-03 @ 11:16:59
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0