fortsätt leta?!

ptja. Vad kan man säga? Allt ordnade sig, allt ordnade sig och mer därtill faktiskt. Våga chansa? Självklart var svaret. tss. Aja, ibland mår man helt enkelt lite bättre än alla andra gånger.

Helgen tillbringades alltså, återigen, med snos. Underbart. Ett patetiskt försök till att få mig rädd med en skräckfilm... Som var urdålig. Skrattade mest! Aja, bättre lycka nästa gång. Hon åkte hem igår iaf, mycket tråkigt. Och att sova är återigen tråkigt. Usch.

Idag tog jag tag i mitt liv på så sätt att jag stack iväg och ordnade internet. Så nu har Lisa Therese mobilt bredband från 3. Känns kalas! Kan jag surfa bäst fan jag vill, och chatta med alla sötnötter som finns på min msn-lista. KÄRLEK!

Ajuste, för att nämna ngn skit... Vad i hela friden skulle det vara bra för? Trodde det hade börjat ordna sig liiiite. Tyder väl nästan bara på att man faktiskt ska välja sina sk vänner med omsorg. Så jävla onödigt, så jävla dåligt. Är mest glad över att jag kommit fram till att vi inte ska ses innan denna soppa drog igång igen. Gör vad du vill, jag orkar fan inte lägga någon energi på dig längre. Du lever ett liv som jag inte kan känna igen mig alls i. Och det är jag faktiskt stolt över!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt gumman håller helt med dig i dina sista rader :)

2008-05-19 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0