falaflar, jag ska vräkäta!

Skrev ett halvhjärtat inlägg igår, som jag missade att publicera. Och ja, vilken stor skillnad gjorde det? Inte. Töser å pôjkar, i klarer er att.


Ja, igår förmiddag var min ryggvärk iaf inte total. Men det var den igår kväll. Hade så ont att jag knappt kunde gå. Att jag ens klarade av att jobba är väl ett under.

Idag banades väg till sjukgymnasten, som rätt snabbt sade till mig att kontakta vårdcentralen och se till att få en akuttid. Sagt och gjort, var där 14.10. Och nu ligger jag hemma i soffan, efter att ha besökt chefen och apoteket. Vad hände då? Jo, jag är sjukskriven till den femtonde Juni och ska käka anti-inflammatoriska tabletter i kombination med alvedon. Till detta kan jag ju berätta att jag har "sitt-förbud" också. Ska helst bara ligga och stå. Kul liv...

På fredag tänker jag dock festa ändå, det SKA gå! Kanske inte ska käka några tabletter, men ut ska jag. Inte mkt kan hindra mig från det. Har ju längtat i evigheter. Festa med Icka, Jojjo, Sara, Anna G, Piro, Bettan och kanske någon mer. Hade bara Liz varit här i helgen så hade lyckan varit total!! Men men, man kan väl inte få allt... Kan ju äta en extra falafel för din skull, snosan! ;)

Längtar till på fredag då Anna kommer. Ska bli sååå kul att umgås lite med henne igen. Händer på tok för sällan.

So long, lovers.


Kommentarer
Postat av: icka

hej stackare, sjukskriven oxå! fyy, men hoppas du får bukt med detta nu då!!!

kramiz vi ses på fredag, mitt i den lyckliga längtans fulla dagen ska här jobbas till två oxå så snacka om att jag kommer vara mer stressad än någonsin =P pöss

2008-05-28 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0