värmebölja total

Ah vesst, det är tamejsatan HUR VARMT SOM HELST!! Och särskilt i min lägenhet då, såklart. Inte kan jag hitta på något större heller, eftersom jag har en tid att passa. Sjukgymnasten 13.15, så gäller ju att befinna sig in der stada.

Frukost med Marie nyss, alltid trevligt med hennes sällskap. Hade varit på HLR-kurs, och hade inte fått i sig någon frukost innan. Tur att jag för en gångs skulle hade något vettigt hemma! haha.

Badade med Fridus igår. Faktiskt mkt varmare i vattnet än jag trodde. Förhopningsvis kommer det bli fler dopp detta året, än förra. Tror inte jag kom upp i fler än max fem. Dåligt. Men det ser ju ljust ut.

Sötbesök på torsdag, underbart! Vadå palla vänta i en månad? Inte direkt. Och nu kommer vi ju kunna ses både denna helgen och på Midsommar. Lycka! :)

Har ju lovat er en bild på dunbollen Bertil, och här kommer den. Är han inte för söt så säg?! :)



Kommentarer
Postat av: icka

haha han e såå sööt såå sööt =)

vilka bamse tassar han har då?

=)

han är ute å spatserar just nu på gräsmattan, han e stört cool !!

kram

2008-06-03 @ 15:00:49
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Anna

BADAT???!!! Det måste va minst 25 grader innan jag badar!! Var inte i en enda gång förra sommarn.

Kraaam

2008-06-04 @ 12:06:41
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0