sluta nyp pojkarna i Asien

Vilken dunderhelg! Varit helt underbart! Snos kom hit i torsdags kväll; mys. Jobbade på fredagen mellan sju och två. Hem en sväng för att ordna till en hårtvätt. Resultatet av utebliven hårblås och plattång var ett smärre trollburr. Såg helt otroligt dumt ut. Nästa gång det blir så får jag väl be frisörstösa att göra en fläta. Eller INTE! ;D

Sprang efter jobbet hem och ordnade lite melondrinkar till nervös tös. Mina vänner är inte så farliga som de ser ut, men det märkte du väl sen. "God morgon, god morgon...I KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!" Läste iaf upp lite roliga sms i bilen, skratten ekade. Från min sida. Therese fick en snygg röd ton på kinderna. Charm!

Väl framme var det kramar till tusen, öppnade alkoholflaskor, massa prat, lite mat och en massa annat. Kubben vann vi tack vare kung på fall. Känns bra. Vi var ju lite som värdelösa. Skam den som ger sig! Full Emma matade bordsduk med smultronsprit. "Det ser ju så lätt ut när du gör det!" Eh, ja. Inte så svårt egentligen?!

Sen var det total mensvärk som gällde. Attans bananer vilken smärta. Så jag och Liz gick och sov en sväng. Fick berättat för oss, när matchen var över, hur Åsa och Robin bråkat. På skämt, ska väl tilläggas. Fröken Åsa försökte få till ett tjuvnyp på Robins mer ädla delar, men hon fann inget större att nypa i. Robins kommentar efter det hela; "Det är ju som om man skulle missa Asien på världskartan". Ja, precis Robin. Vi tror dig säääääääkert! haha.

Lite ledsna miner hanns också med under kvällen. Jag vet att du tycker sånt är jobbigt, men du ska inte tycka det. Inte inför mig. Alla är vi ledsna ibland.

Nej, nu är jag lämnad åt mig öde igen. Ledig hela veckan lång, och får sötbesök igen på onsdag kväll. Vad som ska hittas på fram till dess står väl skrivet i stjärnorna. Förutom en sak; middag med Therese ikväll. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Förutom TVÅ saker hörrudu!! ;D

2008-06-23 @ 12:30:23
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: icka

hehe MAJA!!! f¨ån hörnan , hon e portad=O)

2008-06-23 @ 13:06:50
Postat av: Liz

Nää inte var de farliga inte.. Men nervös var man iaf.. :P

2008-06-23 @ 19:23:06
Postat av: Mikaela

Ajjamen! Nu är jag på G igen. :]

2008-06-23 @ 21:37:15
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hihii.. Klart man fixar en fläta på dej! Ska tjata hål i huvudet på dej, o hjälps inte det skall jag se till att tjatet blir så maniskt att det kommer blöda ur dina stackars sönder-tjatade ears. :P

2008-06-30 @ 21:48:49
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0