sill och bikini

Jahopp, det finns inte så många som gillar min humor alltså. Förutom Åsa och Robin då. Inte en endaste kommentar på "han teleporterar taliban". Aja, jag tycker iaf att det är dunderskoj! Kolla in dansen liksom, helt underbart.

Helgen har tillbringats på bäste sättet, med snosan min. Lyckades tom få henne att bada. Och behån blev blöt, trots att tanken var god. haha. Längesedan jag skrattade så totalt! Alltid lika jobbigt när hon åker hem igen. Men men, nästa gång hon kommer hit blir det återigen fler dagar än vanligt. Torsdag - Söndag. Mys! Midsommar och allt, kan inte bli annat än bra.

Snart till stan med Mor. Handla hem lite mat. (sill, potatis, fil och mjölk - allt man behöver!) Sen hem igen för att vänta på Fridus. Shoppingtur till Karlstad är planen. Håll tummarna för vettig bikini!! Lisa behöver, mer än mycket.

Kommentarer
Postat av: icka

haha sill och bikini :) roliga ni!!

tack för stöttningen , jag menart pöss å kram gumset

2008-06-09 @ 22:05:24
URL: http://icka83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0