överlycka total

Öppna ögonen, blinka bort sovgrus, kika ut genom fönstret, inse att det faktiskt är underbart väder, ringa mamma - någon som ska in till stan snart?!, positiv utgång! Oh, kris! Har ju tappat bort min solskyddsfaktor. Illa dåligt, då jag har en tendens att leka kräfta så fort jag vistats barhudad ute i solen. Sakleteri fick bli morgonens (läs förmiddagens) första plan.

Och vilken plan sen. Jag ler fortfarande. För vad tror ni jag hittade? Ja, mer än solskyddsfaktorn då vill säga. Tänk noga. Varit borta läääänge, Lisa ledsen. Vad hittades? MINA HAREMSBRALLOR! Total euofori här! Finns inte direkt många sätt som är bättre att börja sin dag på.

Snart kommer Mamma och Thomas förbi och hämtar upp mig också. Ska placera mig på gräsmattan på Skogsäng, och bara lata mig halva dagen. Jag vill bli brun. Får hoppas att det poppar upp några fräknar också. Me like! (kommer inte hända tyvärr. det har varit min plan i flera år, och min hud vill inte producera dessa små saker. nej nej. aja, nästa liv kanske)

Måste bara lägga upp en bild på sötaste Eddy. Ketchup är gott, eller?! :)

Kommentarer
Postat av: Henric

Hej. Är HC öppet på midsommarafton? Tror du det är mycket folk där då?

2008-06-01 @ 16:14:11
Postat av: Lisa

Henric: Ingen aning om det är öppet faktiskt. Brukar allt som oftast ha annat för mig den dagen. Men kan kolla upp det.

2008-06-01 @ 19:29:20
Postat av: icka

hehe ketchup är gott, faktiskt! :)

han e söt oxå håller med dig =)

pöss stumpa

2008-06-01 @ 20:45:58
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Henric

Okej du behöver inte kolla tack ändå. När är det bäst drag på hc juli eller augusti. Jag och några polare funderar att åka till vårt landställe, det ligger vid åmål. Vore kul att ta en utgång . Häng på ut om vi kommer.

2008-06-01 @ 20:55:55
Postat av: Lisa

Henric: Det är nog ingen större skillnad på Juli och Augusti. Möjligtvis om semestrarna kan ha ngn inverkan. Så slutet Juli lär väl vara ett säkert kort. Var har du/ni sommarstuga här, och var kommer du ifrån? Nyfiken här. Okända läsare är alltid skoj! :)

2008-06-01 @ 21:27:13
Postat av: Henric

Stugan ligger i bjäkebol. Mina päron är från åmål men jag är uppväxt i stockholm. Var faktiskt i åmål i valborg och hälsade på mormor och morfar

2008-06-01 @ 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0