nya tag

Efter förra veckans totala idioti så är det nu nya tag som gäller. Och faktiskt, det har redan lönat sig. Vaknade förut, kände mig manad, och tur var väl det. Fy fan vilken underbar syn! Åratal sedan sist. YEAH!

Hon den söta var ute med jobbet igår. Utan bra humör. Utan roliga arbetskompisar. Utan vilja att dricka. Så, vad hände? Hon blev stenfull, lät totalt jättelycklig när hon ringde och hade faktiskt himla trevligt. Så, man ska inte alltid gå på första känslan.

Var hem till Maria igår. Hur jävla underbart som helst. Har verkligen saknat henne! hm. Jobbintervju för hennes del idag, hoppas den går fint.

Apropå jobb ja, fick nytt anställningsavtal igår. Och fan va underbart lycklig jag blev. En nätt lönehöjning på runt 10:- i timmen. Härligt liv!

Nej, dags att ordna sig ett utseende. Sen iväg och köpa kycklingfilé och Almondytårtor. Om det finns några kvar nu vill säga. Håll era tummar, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gôtt med höjd lön!! :D

Hoppas din fredag den 13e blir lika bra som min!! Just nu är jag så OTROLIGT lycklig!!!

Verkar som om det ljusnar lite i mitt liv, äntligen!

Puss puss

2008-06-13 @ 12:32:42
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: icka

hittade du några tårtor eller ? =)

fanns inga när jag å morsan var där i morse, men lika bra va ju det hehe!

2008-06-13 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0