lite som en tok

Ja, den där Frida vetni. Hon är GALEN! "Vill jag köra skitfort, så gör jag det. Oavsett om någon som åker med är livrädd och skriker, eller inte".  Ta hänsyn kanske? Nej, uppenbarligen inte. Tokig, smådum - men fruktansvärt älskvärd ändå. Fridusen min!

Som sagt, tur till Karlstad. Hungrig Frida stannade på McDonalds, två små hamburgare. Sen gasen i botten, affärerna skulle göras osäkra. Så; bikini, linne, klänning, leggings, ankelstrumpor, (ngt hemligt och grått), två par skor och lite annat mox. Härliga tider.

Väl hemma möttes jag av en jordgubbsdoft. Glömt bort de röda små liven, som inte såg så övermumsiga ut längre. Så, Lisa ordnade sig en jordgubsshake! SÅ jävla gott! ;D 

         

Kommentarer
Postat av: Liz

Gah vilken blick!!!

2008-06-09 @ 22:52:15
Postat av: Liz

Gah vilken blick!!!

2008-06-09 @ 22:53:13
Postat av: icka

haha håller med liz, och att du ser mycket yngre ut på den bilden :P haha och skynda dig masa dig hitåt nu!!!! kram

2008-06-10 @ 10:16:40
Postat av: Anna

Du är ju för go du!!! ;D

Måste också köpa bikini...jobbigt när allt är nerpackat i lådor hemma hos FFs syrra!! :/

Sakner däj!

Kram kram

2008-06-10 @ 10:50:25
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Frida E

Hahahaha jaa jag kör ju som jag vill inte som nån annan vill :P vill dom åka bil på nåt annat sätt så får dom baskemej skaffa sig körkort ;)

2008-06-10 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0