fläckiga byxor?

Lyckades med att tjat-önska mig en Frutti Blender (i rosa såklart) i julklapp. Var grymt överlycklig över denna skapelse. Och där tog historien slut... Fram till alldeles nyss!

Av någon skum anledning har jag inte använt den än. Och skum(t) är verkligen ordet. Jag älskar smoothies, och det tar inte alls lång tid att göra (vilket är precis min melodi!!) Aja, så var det iaf. Fram till nyss.

Blåbär, banan, vaniljyoghurt och en skvätt mjölk, och underverket var ett faktum. Mums!!

Tror bestämt att hälften av  min lön i framtiden kommer gå åt till att köpa blåbär. Det är ju hur gott som helst. Så lite längtar jag faktiskt till blåbärssäsongen. Orka plocka? Inte direkt, men billigt. Och så får man heta blåa fläckar på ben/byxor. Går inte av för hackor det inte ;D haha.

Nä, nu vankas det Resident Evil & godis med Fridus. Skräckmys på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0