fetsvull

Ja, käre värld. Nu har jag fått i mig en förbannat stor mängd pizza. Och ska jag berätta något? Det var SJUHELVETES GOTT! Åt helvete med kalorikoll, viktnedgång och annan skit. Pizzan smakade underbart, och jag tänker inte må dåligt över det. Som grädde på moset ska jag snart pressa i mig rabarberpaj. Och känner jag mammas bakverk rätt, så kommer den smaka himmelrike! Så förmodligen blir det en stor mängd även av pajen. Mumma!

Dagen har tillbringats med söt Icka, prickig & galen Vicky samt oxtokig Eddy. Ja, alla barn har väl sina åldrar. Trots söta små, var de helt galna idag. tss. Hoppas på att Vickys små vattenkoppor (vattkoppor?!) inte smittar. Då jag hade det som liten, lyckades jag ju bara få en liten en. Har hört att man kan få det igen då. Hade ju varit förjävla hemskt. Prickar och galna barn åsido, det var iaf himla trevligt att träffa Icka.

Sen var det ju den här lilla historien med föredettingar, även kallade ex. Jag lovar, lilla du, att det inte är jag som är barnslig. Iaf inte denna gång. Låt förflutet vara förflutet? Lite som en bra plan, tycker jag allt. pfft. Du är inte ens värd irritationerna från min sida. [och fis i rymden kan du vara själv, haha! :)]

Nu har jag bara en sak att tillägga; HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer
Postat av: Liz

Ja åmålspizza är ju himla gott tycker även jag faktiskt.. :P

Och nej hon är inte värd de.. Bara strunta i de..



Saknar dig sötaste du!

Pussas

2008-06-10 @ 21:05:16
Postat av: Anna

Pizza är gott, men igenting slår kebabrullen på Åmåls!!!!!! Saknar den!!!! Här finns ju bara äckliga kopior... :/

2008-06-11 @ 11:15:25
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0