enna silleromp

Tänkte skriva värsta inlägget, men nopp. Känner faktiskt inte för't. Vet inte vad jag ska skriva.

Äntligen börja jobba igen, och är det någon som är glad så är det faktiskt JAG. Och Marie! :) Härligt att få nåt vettigt att göra, som också ger pengar. Lönen jag får denna månaden täcker inte ens hyran. Det känns kan jag lova, fy fan. Tur att man fick skattepengarna. Lite som en lön i sig.

Fotboll ikväll, blir till att stressa hem efter jobbet. Åsa och Gunilla kommer hit, och här ska vi skrika fram Sverige till en seger. Eller åtminstone oavgjort, har hört att de går vidare på det också. Fan ta alla bolltokar om de förlorar. Dretskruv!

Midsommar med älsk på fredag. "Om det är någon som är glad är det ju jag!" ;D Therese skulle ordna skjuts dit, och så tror jag Jojjo skulle vara söt och hämta. Perfa!

Sillaromper, spriiit i mängder, hett sällskap och några jordgubbar. Vad mer kan önskes? Inte nô!

Kommentarer
Postat av: icka

ja tänk på mig då när ni sitter där i soffan med ett glas av något med alkohol i, medans en annan jobbar å sliter ;)

pöss

2008-06-18 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0