ansiktsbok...

...lika med skitgris! Jag som ville spana på manliga tjejkompisar, och så hänger sig sidhelvetet? Fy fasen! Facebook är dret, jag tycker't.

Meningen att jag skulle träffat Maria idag, men hon mådde inte bra. Så, det blir helt enkelt till att skjuta upp det. Igen... Kommer inte ens ihåg när vi umgicks på riktigt sist. Tror det var någon gång där i Mars. Så jävla illa. Aja, men så blir det väl när den ena har fullt upp vissa dagar, och den endra de resterande. Synd, för hon saknas så in åt helvete!

Change of plans blev ju lite som ett måste, och det verkar bli Lina-mobbing på Rio. Tycker jag låter tiptop! Dra dit och mobba liten hon, och kanske käka lite glass. Sämre kan en ha't.

Köpbegär på mig. JAG VILL HA!

Och just det; HURRA!!! SVERIGE VANN! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0