vin med tösera

Vilken värme! Jobbade onsdag-lördag, och jag höll på att dö. Fick försöka jobba undan direkt jag satte foten på jobbet (kl sju) istället för att göra som vanligt... Allt för att undvika att jobba i den "värsta" värmen. Ohållbart! Kan ju tillägga att tanterna frös för att det drog kallt. DROG KALLT?! Men va i hela friden. Ja, fläkten fick stå på och balkongdörren vara öppen ändå. Annars hade jag och Katarina/Roger dött.

Från det ena till det andra. Jojjoliten har semester i veckorna fem, och de ska alla tillbringas i Borlänge. Till min och Ickas förtret. Urtrist!! Vem ska jag nu våldgästa när det åskar? [Maria, men hon bor lååååångt borta] Tyckte iaf att vi ville umgås med flickan en sväng innan hon åkte. Så vi fixade lite vin till igår, och satte igång på kvällen. Icka och Marie (inte kröpp...) kom hit vid sju, och Jojjo vid nio. Åkte till Dildo-Anna på studs, vankades kubb. Cykelfärden dit var bästa på länge. haha. Bra Icka, ge Jojjo fina stjärt-skavsår av höga hopp. Jihaaa!

Sara letade sig bort till Anna också, kul att se henne igen. Var fööör längesedan. Trevlig kväll allt som allt iaf!

...och förlåt älskling, för att jag återigen somnade när vi snackade i telefon. Inte direkt planerat! ;P

Snart bär det av mot Göteborg. Ska, tillsammans med Mamma, dit hälsa på Anders & Per-Olov. Ska bli så himla underbart! Underbara människor, verkligen. Imorgon ska vi alla fyra iväg och kika på Mamma Mia, musikalen så klart. Och på ENGELSKA!!! Iiiiiiih. Härliga tider. Såg den i London för ungefär två år sedan, och den är såååå himla bäst. Så ja, Lisa längtar.

Kan ju berätta att Anders & Per-Olov sett just den musikalen långt över tio gånger. Och om jag inte har helt fel har de sett den på engelska, svenska OCH tyska. hihi. De är för söta! Tröttnar aldrig, och det säger väl något?

Måste väl bara nämna helgen. Älsk kom hit, och det tackar jag henne verkligen för. Lördagen var en jobbig dag, eftersom det var ett helt år sedan Mormor gick bort då. Åkte till graven för att säga hej, och såklart orkade jag inte. Tur att hon fanns med. Samma sak hemma, lite senare. Grymt jobbigt! Tack gumman!

Sen igår var vi vid Kalven halva dagen för att sola och bada. Urmysigt. Hittade ett "nytt" ställe att vara på, och det var helt underbart. Sandstrand, berg att ligga och sola på. Ganska långgrunt. Och helt ensamma fick vi vara. Ibland älskar jag att svenskar är så kinkiga med att inte tränga sig på etc. Kom några i skogen och kollade, men ingen som vågade sig ner. Så när som på några jävla norskhelveten som paddlade oroväckande nära. Uuuusch. Aja, vi skulle ändå dra typ då.

Dadda, hink och spade - eller vad säger du? ;)

[läste kommentaren. jag vet inte vad jag ska svara, säga, tycka, tänka. det enda jag vet är att det inte skulle funka. jag mår bättre nu än jag gjort på evigheter, och så vill jag att det ska förbli. jag hoppas såklart det samma för dig, att du kan komma till ro, må bra och bara vara glad. det kommer, självklart. dåliga val, det gör vi alla. men jag orkar inte med allt (igen), det hoppas jag att du förstår. om än bara liiiite. du finns alltid kvar, på något sätt, bara inte på samma sätt nu som förr. ta hand om dig.]

Kommentarer
Postat av: icka

hehe det vart grymt kul på cykelfärden =)

bästa var ju jojjos vrålskik uuu;P

vart riktigt trevligt hos anna oxå...

värre va det å cykla i mörker hem hehe bättre har man vart med om !!!

pöss å kram å ha det så roligt nu i storstaden =)

2008-07-28 @ 15:26:49
URL: http://icka83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0