resultatet

Ja, nu har hyresvärden med tillhörande springpojk (?!) varit här och kollat min lägenhet. Egentligen var det bara halltaket som de skulle kolla in, men herr Hyresv. var nyfiken på resten också. Han tyckte det var fint, turligt nog. haha, skönt att jag hann klart med städningen! :)

Så var det ju det där med kompensationen också. Efter att ha spanat in hallen, så tyckte han att den skulle helrenoveras, vill säga målas om och byta tapeter. Härligt! Skulle också få nya gardiner, eftersom de som hänger där nu har fått stora fula fläckar på sig efter allt vatten som regnat ner från taket. Så jag får väl vara nöjd. Och jag ska baskemig vara med och bestämma tapeter, annars blir det grinigt. hehe.


Nej, dags att rusa till jobbet. Fule klära på! ;D


Two months, and still going strong! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0